DIRECT MAILING, BALENÍ, KOMPLETACE, SKLADOVÁNÍ, ROZESÍLÁNÍ

DIRECT MAILING

Rozesílku v rámci direct mailingu jsme schopni realizovat jako fyzické zásilky nebo elektronicky pomocí aplikace pro e-mailovou rozesílku. Rozeslat jsme schopni téměř cokoliv. Připravíme nabídku co nejlépe vyhovující Vašim potřebám tak, abychom zvolili co nejefektivnější a nejekonomičtější variantu. S námi můžete zapomenout na ceníkové ceny poštovného, neboť díky vysokému množství podaných zásilek můžeme nabídnout optimalizaci poštovného včetně alternativních doručovatelů. Standardně využíváme pro doručování zásilek služeb České pošty a jako alternativní síť můžeme nabídnou doručování přes MediaPost (jen v lokalitách Praha, Brno a Ostrava) nebo v případě objemnější zásilky libovolnou přepravní službu (PPL, TNT, Toptrans, apod.). Zásilky je možné balit dle obsahu a objemu do fólie, standardní nebo protinárazové obálky, kartonu, krabice či tubusu.

Díky nám snadno, rychle a efektivně rozešlete letáky, brožury, katalogy, vzorky, dárkové předměty nebo jiné materiály.
Pro realizaci stačí kromě samotných materiálů dodat databázi kompletních poštovních adres v elektronické podobě (excel) nebo v případě elektronického direct mailingu seznam e-mailových adres. Po dodání materiálů a odsouhlasení provedení zásilky nic nebrání tomu, aby adresát následující den měl svou zásilku.

SKLADOVÁNÍ A SVOZ REMITENDY

V rámci předplatitelského servisu pro vydavatele zajišťujeme také vyzvednutí remitendy a její uskladnění pro další využití. Disponujeme vlastním vozem i skladovacími prostory, kde jsou tituly uskladněny v kvalitních podmínkách, aby nedošlo k jejich znehodnocení.

Předáte nám jen remitendní hlášenku a už se nemusíte o víc starat.
O naskladněném množství remitendy a přebytečných výtiscích z řádné expedice vedeme evidenci a kdykoliv jsme připraveni dle požadavku vydavatele vyskladnit potřebné výtisky.


ZÁSILKOVÝ OBCHOD A LOGISTIKA SOUTĚŽÍ

Pomůžeme Vám s aktivitami spojenými s provozem zásilkového obchodu, nebo jen s logistikou dárků v rámci Vašich soutěží nebo věrnostních programů.
Jsme schopni zajistit vše od evidence objednávek, jejich zpracování do systému, přes následné balení a expedici zboží, inkaso a zúčtování vybraných plateb, až po řešení případných reklamací a podpory obchodu formou zákaznické linky. Na skladování zboží jsme vybaveni vlastními skladovacími prostory. Vše je skladováno na paletách nebo dle potřeby v regálech a o stavu zásob je vedena evidence na základě které probíhá zúčtování skladovného. Obdobně lze využít naší expedice pro logistiku dárků v rámci spotřebitelských soutěží. Můžete si jen zpracovat veškerá data, vybrat výherce, předat nám databázi společně s materiály pro distribuci a zbytek již nechat na nás.


Pro zajištění direct mailingu a dalších našich služeb nás neváhejte kontaktovat:

Jaroslav Schwarz, jednatel
+420 225 985 224
+420 777 728 751
 jschwarz@send.cz

Petr Belica, account & marketing manager
+420 225 985 254
+420 608 381 378
 petr@send.cz


✎ Rychlé odeslání poptávky:

Předmět poptávky

Proudly brought to you by BuddyForms